AJUDA'NS

Cartell amb els lemes de les movilitzacions previstes arreu d'Espanya aquest dissabte, 26 de setembre. A la ciutat de Barcelona, convoquem a les 12 h a la Pl. Sant Jaume. Ens concentrarem en grups reduïts i respectant les distàncies de seguretat.

Entre tots podem donar-lis veu

Vols col·laborar? Segueix-nos a les xarxes socials i dona suport a les nostres accions. També pots suscriure't per rebre les nostres convocatòries i iniciatives a la teva bústia electònica.

Aquest dissabte, 26 de setembre, ens mobilizem a totes les comunitats autònomes per demanar justícia per la gent gran que ha mort a les residències en condicions indignes des de l'inici de la pandèmia per COVID-19, per un canvi urgent del model de residències, por un tracte digne dels i les residents i per acabar amb l'aïllament que pateixen, entre d'altres motius que trobaràs al nostre manifest.

A Barcelona ciutat, la convocatòria és a las 12 h, a la Plaça Sant Jaume.

L'experiència en els nostres quatre anys de trajectòria ens ha demostrat que les coses només canvien si ens mobilitzem.  També hem donat altres passos: ens hem constituït en associació i hem presentat un recurs contenciós administratiu especial de protecció jurisdiccional dels drets fonamentals de la persona contra el Pla Sectorial per a la Gestió de la infecció per coronavirus SARS-CoV-2 en l'àmbit residencial (aprovat pel Departament de Salut y el Servei Català de Salut de la Generalitat de Catalunya i publicat el 18 d'agost de 2020). Si vols saber-ne els motiu, els expliquem  detalladament en aquesta nota de premsa.

Si et preocupa que les persones grans no estiguin rebent un tracte digne, segueix-nos a les xarxes socials i ajuda'ns a fer sentir la veu dels qui més ho necessiten.

Protesta, el 2017, de las famílies impulsores de la Coordinadora 5+1, constituïda ara en asociació i oberta a persones, col·leectius i entitats que lluiten per una vida digna a les residències de gent gran i defensen un model de gestió que ho garanteixi.

CONTACTA
SEGUEIX-NOS